VIP lézerharc rendszer leírás
A VIP lézerharc-felszerelésekről
Ismerd meg a legfejlettebb techonlógiával rendelkező lézerharc-rendszert:
A felszerelésed a beépített számítógép segítségével folyamatosan tájékoztat a csata alakulásáról, jelzi, ha szintet léptél vagy megszereztél egy kitüntetést. Tippeket ad, ha szorult helyzetbe kerültél és jelzi, hogy szintedhez képest milyen speciális tulajdonságok állnak rendelkezésedre.
Játékos tájékoztató rendszer:
- választható beépített zene
- befogóhang (rakétakilövés esetén)
- találatvisszajelző hangok
- rezgő találatjezés
- a vállrésznél található hangszóró játék közben hasznos valós idejű információkkal látja el a játékosokat (szintlépés, kitüntetés megszerzése, életek száma, stb.)
Beépített számítógép:
- nyomon követi a teljesítményed játék közben
- hasznos visszajelzéseket és tippeket ad, hogy sikeresebben tudd teljesíteni a küldetéseket
- felméri a saját és a veled játszó ellenfelek szintjét is.
- a törzskártya használatával aktiválható
- felismeri a játékos “becenevét” és beilleszti a statisztikába
Csapatjelzés:
- 8 színű led
- rangjelzés megjelenítése a játékos szintje alapján
- vandalizmus elleni védelem
- kétkezes használat figyelése. Egy kézzel fogva nem működik a rendszer
- 3 színű, szabad szemmel is látható lézersugár
- speciális tulajdonság aktiválása (rakéta, gyorstüzelés, stb)
- a feltöltött zeneszámok közötti váltás
- bizonyos játékmódoknál speciális képességek váltogatása
- lejelenti a lövések számát az életek számát és a speciális pontok számát
Rangok
A Laser Force VIP játékos támogatórendszere az elért eredmények alapján jutalmazza a játékosokat.
Új képesség vibráló rangjelzések és különleges lövéshangok. Ahhoz, hogy megkapd ezeket az extrákat és szinteket lépj, mindig két feltételnek kell megfelelni:
- egy bizonyos számú normál játékot kell teljesíteni
- és az elért átlag pontszámnak egy bizonyos szint felett kell lennie.
Amint a játékos teljesíti az adott szintre vonatkozó feltételeket, automatikusan szintet lép. Minden szintnek megvan a “rangjelzése” , például egy 3-as szintű katona mellénye sárgán világít, azonban ezek a rangjelzések csak az egyéni játékokban jelennek meg. Csapatjáték esetén a játékos a csapata színét viseli.
A Laser Force rendszerében 6 elérhető szint van, ezek a következők:
- Recruit : minden játékos ezen a szinten kezd
- Gunner: teljesíts 2 normál küldetést átlagosan 1.500-2.500 pontot elérve!
- Trooper: Teljesíts 4 normál küldetést átlagosan 2.501-3.700 pontot elérve!
- Captain: Teljesíts 6 normál küldetést átlagosan 3.701-5.000 pontot elérve!
- Star Lord: Teljesíts 8 normál küldetést átlagosan 5.001-6.500 pontot elérve!
- Laser Master: Teljesíts 10 normál küldetést átlagosan 6.501 pontot elérve
A játékosok a szintlépés mellett új speciális képességeket is kapnak minden alkalommal.
Mint azt már fentebb említettük, minden szintek megvan a saját színjelzése és speciális lövéshangja. A speciális képességek összeadódnak tehát egy 3-as szintű játékos mind a három addig megszerzett képességét tudja használni (gyorstüzelés, sérthetetlenség, visszavágás). Használd okosan az összes rendelkezésedre álló speciális képességet, hogy legyőzd az ellenfeleket és a lehető legtöbb pontot gyűjtsd össze!
- Recruit : gyorstüzelés
- Gunner: pajzs
- Trooper: visszavágás
- Captain: rakéta
- Star Lord: újraéledés
- Laser Master: atomtámadás
Játékmódok
Normál lézerharc-küldetés
Egyéni lézerharc-küldetés
Színek háborúja
Normál lézerharc-küldetés
Az egyik alapküldetésünk, melyben két vagy akár több csapatra osztjuk a játékosokat, amit a mellényen található ledek színezésével jelzünk.
- küldetés során a játékosoknak kiemelt figyelmet kell fordítaniuk arra, hogy a saját csapattársaikat ne találják el, mert azért büntetőpontot kaphatnak!
- A játékosok korlátlan élettel és lőszerrel rendelkeznek
- Senki nem eshet ki a játékból a játékidő lejárta előtt.
- Amikor valakit eltalálnak, ideiglenesen kiesik a játékból 6-8 másodpercre . Ezalatt az idő alatt a játékos markere nem működik, de őt sem lehet lelőni.
- Ez az idő kiváló lehetőséget biztosít a fedezékbe vonulásra.
- Amint a kieső idő letelik, a játékos teljes értékűen visszatér a játékba.
- A pályán elhelyezett célpontok megsemmisítésével plusz pontok gyűjthetők.
- A célpont elpusztításához az adott játékosnak háromszor egymás után, hibázás nélkül el kell találni a célpontot és közben nem veszíthet életet.
- Az ellenfél által birtokolt vagy a még neutrális célpontokat el lehet pusztítani míg az általunk bitrokolt (tehát előzőleg kilőtt) célpontokat meg lehet védeni az ellenféltől.
- A játékos végső elért pontjainak összessége az általa lelőtt ellenfelekért kapott pontokból és a kilőtt célpontokért kapott pontok összesítéséből áll.
- A célpontok kilövéséért az adott küldetésben beállított speciális képességeket is megszerezheti.
Fontos: Az összes célpont kilövése rengeteg plusz pontot hoz a csapatnak és a játékosnak is!
- Miután kilőttünk valakit, nem tudjuk kilőni újra addig, amíg a játékos nem aktiválódik újra, míg le nem lövünk valaki mást, vagy nem aktiváljuk az újraélesztési speciális képességünket (lvl 6 skill).
- A küldetésekhez tartozó speciális képességeket alább soroljuk fel.
- A speciális képességek használata csak szintlépés után lehetséges. A menet közben szerzett szintlépéssel szerzett képességek csak a következő körben használhatók
- Minden alkalommal mikor egy speciális képességünket felhasználtuk a következő felhasználáshoz nehezebb feladatot kell megoldanunk vagy nagyobb árat kell fizetnünk érte (pl.több célpontot kell kilőni)
- A magasabb szintű játékosoknak többször kell lelőniük az alacsonyabb szintű játékosokat (akár háromszor is ), hogy elveszítsenek egy életet.
- A magasabb szintű játékosok sokkal érzékenyebbek a védettség alatti kilövésre mint az alacsonyabb szintűek
- Az atom- és a rakétatámadás csak a kellően magas szintű ellenfeleket fogja érinteni (lvl5 és lvl6)
- Az alacsonyabb szintű játékosok (lvl1) nem tudják a saját csapattársaikat lelőni.
- A magasabb szintűek igen, bár ők is figyelmeztető jelzést kapnak a lövés előtt ezzel tájékoztatva őket, hogy épp egy szövetségesre céloznak.
- Ha ennek ellenére eltalálják barátjukat, pontot veszítenek, és megkapják a 6-8 másodperces kizárást. Az eltalált játékost nem éri hátrány.
Fontos: a “baráti tűz” csak 3-as szinttől él, addig semmilyen hatással nincs a játékosokra.
Egyéni lézerharc küldetés
A normál játékhoz hasonlóan ez is egy Laserforce alapküldetés. A játékos egyedül harcol ebben a módban és minden más játékost le tud lőni, akivel a pályán találkozik.
- A játékosok végtelen lőszerrel és élettel rendelkeznek. (tehát az előre beállított játékidő előtt nem tudnak kiesni.)
- Amikor a játékost találat éri, 6-8 másodpercre deaktiválódik.
- Ezalatt az idő alatt a játékos fegyvere nem működik, de további találatokat kaphat, így minél gyorsabban fedezékbe kell vonulnia.
- A 6-8 másodperces büntetőidő után a játékos teljesértékűen visszatér a játékba.
- A pályán lévő bázisok elpusztítása plusz pontot ad a játékosoknak. A bázis kilövéséhez a játékosnak háromszor egymás után, hibázás nélkül kell eltalálniuk a bázist, figyelve arra, hogy eközben őket ne érje találat.
- A bázisok ebben a játékmódban nem tartoznak egyik csapathoz sem, így bármelyik játékos bármelyik bázist ki tudja lőni.
- A bázisok és az ellenfél kilövésével speciális pontokat is gyűjtünk, aminek segítségével a szintünkhöz tartozó képességeinket aktiválhatjuk.
- Az ebben a küldetésben használható különleges képességeket lentebb részletezzük.
- Miután kilőttünk valakit, nem tudjuk kilőni újra addig, amíg a játékos nem aktiválódik újra, míg le nem lövünk valaki mást, vagy nem aktiváljuk az újraélesztési speciális képességünket (lvl 6 skill).
- A speciális képességek használata csak szintlépés után lehetséges. A menet közben szerzett szintlépéssel szerzett képességek csak a következő körben használhatók
- Minden alkalommal mikor egy speciális képességünket felhasználtuk a következő felhasználáshoz nehezebb feladatot kell megoldanunk vagy nagyobb árat kell fizetnünk érte (pl.több célpontot kell kilőni)
- A magasabb szintű játékosoknak többször kell lelőniük az alacsonyabb szintű játékosokat (akár háromszor is ), hogy elveszítsenek egy életet.
- A magasabb szintű játékosok sokkal érzékenyebbek a védettség alatti kilövésre mint az alacsonyabb szintűek
- Az atom- és a rakétatámadás csak a kellően magas szintő ellenfeleket fogja érinteni (lvl5 és lvl6)
Színek háborúja
A színek harca egy új játéktípus ahol több különböző szinű csapat próbálja a saját színére konvertálni az ellenfeleket.
A játék mechanizmusa:
- Mindenki 3 élettel indul, és találat esetén egy életet veszít.
- Amikor az utolsó életedet is elveszítetted, akkor el lettél hódítva a csapatodtól de ne ess kétségbe: visszakapod az életeidet és a mellényed annak a csapatnak a színére vált, aki az utolsó életedet elvette.
- Innen kezdve velük harcolsz a több szín ellen.
- A csatának akkor van vége, amikor egy szín meghódította az összes játékost.
Megjegyzések :
- A kezdő csapatkiosztás véletlenszerű. Nem tudod befolyásolni, hogy milyen színű csapatban leszel.
- Lehetőség van plusz életeket szerezni, amik a “targetek” vagy az ellenfél játékosainak a kilövéséért jár.
- Elszenvedett találat esetén a játékosok ebben a játékmódban is deaktiválódnak egy rövid időre. A magasabb szintű játékosok egy kicsit hosszabb deaktivizációra számíthatnak.
- Mivel a színek kiemelt fontossággal bírnak ebben a játékban, ezért amikor éppen deaktiválva vagy, a mellényed halványan a csapatod színével fog világítani, eltérően más játékmódoktól
Újdonságok:
A szorzó
Mi a szorzó?
Az első ellenfél lelövéséért megkapod a 100 pontot, viszont ahogy a egyre több ellenfelet találsz el, egyre több pontot kapsz értük (110,125,145 stb.), mivel növekszik a találatokért járó szorzód. Ha nagy pontszámot szeretnél elérni, próbáld meg minden áron elkerülni a meghódítást, mert akkor törlődik a szorzód és elöről kell kezdened a gyűjtögetést.
Mit jelent “Szorzó” az eredménykijelzőn?
Az első eredmény a jelenleg elért plusz szorzószámod jelenti, a második pedig az egész játék alatt elért legmagasabb szorzód
Mit jelent a “Cong” felirat a kijelzőn?
A felirat alatti szám azt jelenti, hogy a játék alatt hányszor hódítottak meg, tehát hányszor váltottál színt.
Zászlók háborúja VIP lézerharc-küldetés
Holtak hajnala VIP lézerharc-küldetés
Nagymesterek VIP lézerharc-küldetés
A szökevény VIP lézerharc-küldetés
Az aréna Istenei VIP lézerharc-küldetés
Hegylakó VIP lézerharc-küldetés
Kilövős VIP lézerharc-küldetés
Egy lövés egy találat VIP lézerharc-küldetés
Árnyjáték VIP lézerharc-küldetés
Zászlók háborúja VIP lézerharc-küldetés
A Zászlók háborúja a normál VIP lézerharc-játék egy változata, amelyben mindkét csapat rendelkezik egy „zászlóval”, amit a másik csapat megpróbál megszerezni.
⇢ Ajánlott, hogy a játékosok előbb tapasztalatot szerezzenek a normál játékok során, mielőtt kipróbálják a Zászlófoglalót.
A JÁTÉK:
⇢ Mindkét csapatot hozzárendeljük egy pályán megtalálható Targethez, ami a Zászlóként fog funkcionálni.
⇢ A játékosoknak meg kell védeniük a saját Zászlójukat, míg az ellenfél Zászlóját megpróbálják elfoglalni.
Ahhoz, hogy megszerezzék a Zászlót:
- Meg kell lőni az ellenfél zászlaját (bázisát) egymás után háromszor, ami után a felszerelésed jelezni fogja, hogy nálad van a zászló.
- Ezek után vissza kell térned a saját bázisodhoz anélkül, hogy kilőnének.
- A zászló teljes beviteléhez meg kell lőnöd a saját bázisodat is egymás után háromszor .
- Ezzel megszerzed az ellenfél zászlaját és 10 frag jutalomhoz jutsz.
Ahhoz, hogy a saját zászlódat visszaszerezd:
- Meg kell lőnöd az ellenfél zászlóvivőjét!
- Találat után a zászló automatikusan visszatér a bázisodra.
- Ha az ellenségnél van a ti zászlótok, akkor következik a leszámolás, és a csapatodnak fragelnie kell az ellenség zászlóhordozóját.
- Ha az ellenségnél van a a zászlótok, akkor a puskád ezt világítással jelzi.
- A targetből nem szerezhető semmilyen powerup, amíg a zászlót vissza nem szerezték.
Holtak hajnala VIP lézerharc-küldetés
A játékosoknak egy zombik által uralt vidéken kell megküzdeniük egy egyre gyarapodó élőholt-hordával. A Túlélők négy, egymás és a zombik ellen is harcoló csoportot alkotnak.
⇢ A Túlélők rendelkeznek páncélzattal, ami megnehezíti a normál lövésekkel való fertőzést, de ettől még deaktiválódhatnak, mintha csak leütnék őket egy zombifilmben. Míg tart a deaktiváció, sokkal sebezhetőbbek a zombik harapásával szemben.
⇢ A Túlélőknek a csapattársaikkal összedolgozva kell elkerülniük, hogy megfertőződjenek, vagy hogy egy másik túlélő csapat áldozatául essenek. Ha egy zombi rakétával eltalál egy Túlélőt, akkor az megfertőződik. Ha a játékos fertőzést kap, akkor kap egy kis időt, hogy kigyógyítsa magát a kórból. Ha kifut az időből, akkor zombivá változik.
A felszerelés rendszeres időközönként jelzi, hogy mennyi idő múlva változik át a fertőzött játékos zombivá.
⇢ Ahhoz, hogy meggyógyuljon, a Túlélőnek használnia kell az anti-zombi szérumot. Minden túlélő egy adagnyi szérummal kezd (szinttől függően többel), amit a speciális lövés gombjával tud aktiválni. További szérumadagokat a pályán lévő targetek elpusztításával lehet nyerni.
Mint a legtöbb zombis filmben, a fertőzött dönthet úgy is, hogy nem mondja el, hogy megharapták, ezzel elkerülve, hogy magára hagyják társai.
Minden fertőzött maga döntheti el, hogy miként kezeli a fertőzöttséget. Egyes játékosok a társaik segítségét kérik, hogy eljuthassanak a pályán lévő targethez, mielőtt kifutnak az időből, míg mások eltitkolják egészen addig, amíg társaikra nem támadnak.
- Ha a fertőzött zombivá alakul, a felszerelése átszíneződik a zombi csapat színére, ezzel is jelölve az átváltozást.
- Ha valaki átalakult, azt már nem lehet kigyógyítani, és zombi marad a játék végégig.
- A zombik képessége a Lopkakodás, amivel azt az illúziót kelthetik, hogy deaktivált túlélők.
- A zombik lassabban tüzelnek, mint a túlélők, de könyörtelenebben, kompenzálandó a kevesebb deaktiválódási időt.
- Szerencsére az erősebb fegyverek lelassítják őket, a Rakéta találata pedig hosszabb időre deaktiválja őket, mint egy átlagos lövésé.
- A zombik kevesebb élettel indulnak. Amikor elfogy az életük, a felszerelés jelzi, hogy „Elfogytak az életek”, és a zombi kiesik a játékból.
- Hogy újra aktiválódjanak, egy másik zombinak kell meglőnie, vagy egy Warbot közelébe kell mennie. Ez arra buzdítja a zombikat, hogy hordában mozogjanak.
A játék kezdetén a játékosok körülbelül 1/5-ének kellene zombiként kezdenie.
Ajánlott játékidő: 7,5 perc vagy 10 perc
A folyamatos játékmód akár kísértetházra hajazó műveletet is szimulálhat.
Nagymesterek lézerharc-küldetés
A játék egy standard Laserforce-küldetés, az Egyéni küldetés egy változata, ami versenyekre lett kifejlesztve.
⇢ A játékmenet ugyanolyan, mint az Egyéni küldetésnél, az alábbi kivételektől eltekintve:
- Minden játékos ugyanolyan szintűnek számít, ami alapesetben a hatodik szint.
- A “sebezhetetlenség” képesség nem áll rendelkezésre.
Ajánlott játékidő: 7,5 perc
Képzettségi szint: Minden játékos ugyanolyan szintűnek számít, ami alapesetben a hatodik szint.
A szökevény lézerharc-küldetés
Ártatlanul elítélt szökevény(ek) menekülnek egy nagyobb csoport szövetségi bíró elől, akik el akarják fogni őket.
Minden játékosnak meghatározott számú élete van. Akárhányszor deaktiválódik a játékos elveszít egy életet.
⇢ Amikor minden életét elveszti, a játékos kiesik a körből. A játékosok célja, hogy kiejtsék a másik csapat tagjait és elkerüljék a kiesést.
⇢ A pályán lévő targetek elpusztításával bónusz életekhez jutsz. (Ajánlott hamar véghez vinni, hogy elkerüld a kiesést).
- Általában egy tapasztaltabb játékost választanak a szökevény szerepére, a többi játékos pedig a bíró szerepét kapja.
- A szökevény választhat először felszerelést, majd a küldetés kezdete előtt bevonul a pályára, hogy elfoglaljon egy stratégiai helyet.
- A bírók a küldetés kezdetekor lépnek be az arénába.
A játékosoknak aktívan keresniük kell az ellenfeleiket. Ha nem találják meg időben, akkor a felszerelés figyelmezteti a játékost, hogy fogyóban van az ideje.
Ha ezután húsz másodpercen belül nem találnak ellenfelet, a felszerelés tájékoztat, hogy átlépted a kritikus időhatárt. Ha további húsz másodperc elteltével sem sikerül lelőni egy ellenfelet, akkor deaktiválódsz és elveszítesz egy életet. A játékosoknak muszáj folyamatosan keresni az ellenfeleket, ha el akarják kerülni a büntetést.
⇢ A kezdőéletek számát egy komplex algoritmus határozza meg, ami figyelembe veszi a Szökevények és a Bírók képzettségi szintjét.
⇢ Ennek hála, a kevésbé tapasztalt játékosok is egyenlő eséllyel vehetik fel a harcot akár húsz Bíróval is. A felszerelésed figyelmeztetni fog, ha kevés élettel rendelkezel.
A szökevények rendelkeznek csak egy különleges képességgel, ami a Visszavágás. Ez 10 speciális pontba kerül.
Figyelmeztetés: A SZÖKEVÉNYEK ÜLDÖZÉSE NEM MEGENGEDETT! Alapvetően már így is komoly kihívás lesz számukra a túlerő, így hagyjuk őket menekülni, ha deaktiválódnak.
⇢ A Bírók számától függően előfordulhat, hogy alacsony vagy kritikusan alacsony mennyiségű élettel kezdik a játékot. Ilyen esetekben a pályán lévő bázisokból érdemes megszerezni a bónusz életeket a játék elején, hogy elkerüljék a kiesést. A 3-as vagy annál magasabb szintű játékosok meglőhetik a saját csapattársaikat is. Ez a „rossz döntés” deaktivációhoz és egy élet elvesztéséhez vezet a támadó részéről.
A szökevények visszavágása törli a deaktiválódást, így ha egyszerre találja el egymást egy bíró és egy szökevény, a visszavágás felhasználásával még egy találatot bevihet a szökevény. A küldetés végéhez közeledve lehetőség van arra, hogy többször is meglődd az ellenfelet a deaktiváció alatt.
⇢ Minden target semlegesnek számít és minden játékos által elpusztítható.
A küldetésnek automatikusan vége lesz, ha lejár az idő, vagy ha valamelyik csapat összes tagja kiesik. Minden játékos deaktiválódhat az ellenfél egyetlen lövésétől.
Ajánlott játékidő: 10 perc
Képzettségi szint: a kezdő életek száma a játékosok szintjétől függ.
Az aréna Istenei lézerharc-küldetés
A játékosok célja, hogy meghatározott számú élet mellett az utolsó élő Gladiátorrá válljanak az ellenfeleik kiejtésével.
⇢ A kezdéskor meglévő életek száma a játékos szintjétől függ. Minél magasabb szintű a játékos, annál kevesebb élettel kezd.
⇢ Ha meglövik, a játékos deaktiválódik és elveszít egy életet. Ha az összes élete elfogyott, akkor a játékos kiesik a küldetésből.
⇢ További életek szerezhetők az ellenfelek lelövésével és a bázisok kilövésével.
Megjegyzés:
A küldetés három változatban játszható: egyéni, csapatos és társas. A kiválasztott változat határozza meg, hogy lesznek-e csapatok. Az egyéni és társas változatban a bázisok semlegesek, míg a csapatosban van baráti, ellenséges és semleges bázis, amelyeket a színük alapján lehet felismerni.
A játék során nem állnak rendelkezésre speciális képességek, így a játékosok csak saját ügyességükre tudnak hagyatkozni a győzelem elérése érdekében. A küldetésnek automatikusan vége lesz, ha lejár az idő, vagy ha csak egy játékos marad.
Minden játékos deaktiválódik egyetlen lövéstől.
Hegylakó lézerharc-küldetés
A játékosok Halhatatlanok szerepét öltik magukra, akik egymással küzdenek a “Díjért”, míg végül csak egy marad.
⇢ A játékosoknak végtelen lövései és rakétái vannak.
⇢ A küldetés elején mind a lövés, mind a rakéta lassan lő, de a játék előrehaladtával mindkettő sebessége növekedni fog, mígnem a végső párbajban elérik a maximumot.
⇢ Az ellenfelek meglövésével speciális pontokat gyűjtesz, de az egyetlen mód a kiejtésükre a rakéta találat.
⇢ Ha valaki kiesik a játékból, akkor a pontjait és a speciális pontjait az őt kiejtő játékos kapja meg.
A bázisok elpusztítása is speciális pontokat ad, amiket az alábbi képességekre lehet beváltani:
Újraindítás:
Újraindítja a játékos fegyverét, ezáltal lehetőséget biztosítva arra, hogy rakétával vagy más lövéssel támadj az éppen meglőtt játékosra. A képesség a ravasz nyomvatartásával aktiválható és 10 SP-be kerül a játék elején, a játék végén pedig 5-be.
Pajzs:
Ideiglenes védelmet nyújt a rakéták ellen. Az aktiválásához nyomva kell tartani a ravaszt, míg lefelé tartod a fegyvert. Addig tart amíg a játékost reaktiválják, vagy 10 másodpercig. A játék elején 5, míg a végén 30 SP-be kerül az aktiválása.
Megjegyzések:
- A küldetés előrehaladtával egy kicsit csökken a lövés utáni deaktivizációs idő. A játékosok így sokkal sebezhetőbbé válnak a találatokkal szemben.
- A küldetés végén az is előfordulhat, hogy olyan gyorsan visszaáll a fegyver, hogy nem kell használnod az Újraindítást.
- A küldetés végére a rakéták olyan gyorssá válhatnak, hogy nagyon nehéz lesz meglőni az ellenfeleket normál lövésekkel.
A játék automatikusan véget ér, amint csak egy játékos marad, vagy lejár a játékidő.
Warbotok inaktívak a játék során
Ajánlott játékidő: 10 perc
Képzettségi szint: Minden játékos azonos szintűnek minősül.
Kilövős lézerharc-küldetés
A játékosok egyedül szállnak szembe az ellenfeleikkel, és annyi powerupot gyűjtenek, amennyi csak lehetséges, hogy növeljék harci hatékonyságukat.
⇢ A játékosok 100 élettel kezdenek és egy gyenge sörétes puskával.
⇢ Minden találat csökkenti az ellenfelek életét.
⇢ Amikor az életük elfogy, akkor deaktiválódnak 10 másodpercre és elveszítik az összes eddig begyűjtött power upot.
⇢ Általában több lövésre van szükség, hogy deaktiválj egy másik játékost.
Minden alkalommal, amikor egy játékos deaktivál egy másik játékost, egy találati pontot szerez. A játékosok a megszerzett találati pontok mennyisége alapján lesznek sorbaállítva a rendszerben.
- Hogy jobbak legyenek a túlélési esélyek, érdemes Powerupokat szerezni.
- A Powerupok véletlenszerűen jelennek meg a pályán lévő bázisokban és a begyűjtésükhöz kétszer kell meglőni őket.
- Ha a játékos megszerez egy Powerupot, akkor 20 másodpercig nem lehet ugyanazt a fajta powerupot megszerezni, de más targetekből más fajtát ki lehet szedni.
- A játékban használható powerupok listáját és hatásukat a Zászlófoglaló és a Kilövős táblázatában találod.
- A rúnák fejlettebb powerupok, amik csak a KL3-ban használhatóak. Ha egy játékos megszerez egy rúnát, azt addig birtokolja, amíg nem deaktiválódik.
- Minden rúnafajtából csak egy van jelen a játékban, így a megszerzésük elég nehéz feladat.
- A legkönnyebben úgy lehet rúnát szerezni, ha egy olyan játékost lősz ki, aki rendelkezik rúnával, így a találati pont mellé egy rúnáját is megkapod. Egy játékos egy rúnát használhat és azonos típusú rúnát nem vehet fel.
Megjegyzés:
A küldetés három változatban elérhető: Egyéni, csapatos és társas. A kiválasztott változat határozza meg, hogy lesznek-e csapatok illetve azok számát.
⇢ Minden játékos szerezhet powerupokat minden targetből.
⇢ Sebesülés esetén lassan visszanyerhető az élet, egészen addig, amíg nem tüzelnek a fegyverrel. A felszerelés egy csippenéssel jelzi, ha meggyógyultál.
⇢ A rakétával befogott játékos nem fog figyelmeztetést kapni a befogás tényéről.
⇢ A játékosok bármennyi powerupot birtokolhatnak, de 100 pontnyi páncélnál, 250 pontnyi életnél és 1 rúnánál több nem lehet egy játékosnál.
⇢ A játékosok megtudhatják, hogy melyik powerupot adja a bázis azzal, hogy meglövik, majd egy kis szünet után a felszerelés jelzi, hogy melyik powerup elérhető. Még egy lövéssel a powerup felvehető.
⇢ Az elhibázott rakéták céltévesztésnek számítanak és területre hatnak, ami nagyjából a rakéta sebzésének felét fogja okozni.
⇢ A kilőtt játékosok a deaktiváció ideje alatt többször meglőhetők, ami 4 másodperccel meghosszabítja a deaktiváltságot, de a támadó ezért nem kap találati pontot. Ezt csak meghatározott számú alkalommal lehet megcsinálni.
⇢ Ha kevesebb, mint 100 életed van, akkor a felszerelésed halványan derengeni fog, így jelezvén az egészségi állapotot.
⇢ A csapattárs meglövése a lövést leadó játékost sebzi, és ha elég óvatlan, még életet is veszíthet ilyen módon.
A Warbotok inaktívak.
Ajánlott játékidő: 10 perc
Képzettségi szint: A játékosok szintjétől függ.
Egy lövés, egy találat lézerharc-küldetés
⇢ Minden játékos előre meghatározott mennyiségű lőszerrel indul. Ha elvéti a lövést, akkor az a töltény odavan. Ha eltalálja az ellenfelét, akkor plusz lőszereket kap, így ha hatékonyan akar játszani, törekednie kell a pontosságra.
⇢ Ha elfogynak a töltények, 10-15 másodpercig nem fog tudni tüzelni (a játékos szintjétől függ). Ha lejár a büntetőidő, automatikusan kap néhány lőszert, hogy játékban maradhasson.
⇢ Egy olyan bázist csak egyszer lehet kilőni a küldetés alatt, amelyik bónusz pontokat és bónusz töltényeket ad. FIGYELEM! ebben a játékban elképzelhető, hogy ehhez háromnál többször kell eltalálni. Ezen lövések száma a játékos szintjétől függ.
⇢ Ha négy, vagy annál több lőszered van, akkor képes vagy rakétát kilőni. A sikeres rakétatalálatok extra pontokat és bónusz lőszereket adnak, de a sikertelen találatok lőszerbe kerülnek.
Képzettségi szint: A játékosok szintjétől függ a játék kezdetén megkapott lőszerek száma, a maximálisan birtokolható és a sikeres találatokért járó lőszerek száma, valamint a bázisok elpusztításához szükséges találatok száma.
⇢ Ha kettő vagy több lőszered van, akkor aktiválhatod a Visszavágás képességet, ha lelőttek. A képesség aktiválása két lőszerbe kerül.
Megjegyzés:
A küldetésnek három változata van: Egyéni, csapatos és társas. A változat kiválasztása határozza meg a csapatok meglétét és számát. Az egyéni és társas játékmódban minden bázis semleges, a csapatos módban viszont vannak barátságos, semleges és ellenséges bázisok, amiket a színükről lehet majd felismerni.
- Egy találat vagy rakétatalálat deaktiválja az ellenfelet.
- A játékosokat nem fogja figyelmeztetni a felszerelés rakétabefogás esetén.
- ! A Warbotok reagálni fognak a játékosokra!
- A gyengébben teljesítő játékosnak akár töltényeket is adhatnak
- A jobban teljesítő játékosokra rátámadhatnak.
⇢ Az alacsonyabb szintű játékosok csak akkor vehetik be a bázisokat, ha van hozzá megfelelő mennyiségű töltényük.
⇢ A 6. szintű játékosok annyi lőszerrel kezdenek, amennyi nem lesz elég egy bázis kilövéséhez.
Árnyjáték lézerharc küldetés
Ez a küldetés próbára teszi a játékos lopakodási képességét, mivel úgy kell megközelítenie az ellenfeleit, hogy nem láthatják vagy hallhatják meg.
⇢ A játékban használhatod a fegyver sima lövés vagy rakéta módját is.
⇢ Sima lövés módban tudsz tüzelni és rakétát is lőni.
⇢ A páncél fényei halványan fognak látszani, de bemérhetőek lesznek.
⇢ Amikor a játékos a rakéta módot használja, csak rakétát lőhet ki, de a rakéta gyorsabban befogja a célpontot, mint a sima játékok esetén. A felszerelés fényei ki lesznek kapcsolva és a többek nem fogják tudni befogni a játékost, csak rakétával.
A játékosok a két mód között a ravasz nyomvatartásával tudnak váltani. Ezt bármikor megtehetik.
A befogott játékos páncélja intenzíven világítani fog. Találat után a fények elhalványodnak.
Megjegyzés:
A küldetés három változatban játszható: egyéni, csapatos és társas. A kiválasztott változat határozza meg, hogy lesznek-e csapatok. Az egyéni és társas változatban a bázisok semlegesek, míg a csapatosban van baráti, ellenséges és semleges bázis, amit a színük alapján lehet felismerni.
⇢ A bázisok meglövésekor a felszerlés fényei élesebben világítanak majd.
⇢ Egy lövés vagy rakéta deaktiválja az ellenfelet.
A lövés által deaktivált játékos kevesebb ideig marad inaktív, mint a rakétatalálatot elszenvedő.
- Az 1.-3. szintű játékosok deaktiváció esetén automatikusan visszaváltanak lövés módba.
- A 4.-6. szintű játékosok abban a módban maradnak, amiben deaktiválódtak.
A Warbotok véletlenszerűen fognak aktiválódni a küldetés ideje alatt. Ha aktív warbotot ér találat, akkor segíteni fogja a játékost az ellenséges játékosok fényeinek kiemelésével.
Ajánlott játékidő: 10 perc
Képzettségi szint: A játékosok láthatóságának ideje függ a szintjüktől.
A kazamata bajnokai VIP lézerharc-küldetés
Space Marines VIP lézerharc-küldetés
Kazamat bajnoki lézerharc-küldetés
Kalandozók csapata küzd egy tömlöcben, hogy meglássa, ki a jobb.
A kalandozó négy különböző szerepet játszhat. Lehet Harcos, Tolvaj, Pap vagy Mágus. Minden szerepnek megvan a maga erőssége és gyengesége.
⇢ Minden kalandozó meghatározott mennyiségű Életponttal és Szívóssággal kezd.
- Minden alkalommal, amikor a kalandozó bekap egy lövést, elveszít egy Szívósság pontot.
- Ha a Szívósságpontok elfogynak, a Csatapáncél deaktiválódik és a kalandozó elveszít egy Életpontot.
- Ha az összes Életpontját elveszti, a kalandozó meghal, kivéve, ha használják rajta a Feltámasztás varázslatot.
⇢ A játék előrehaladtával a kalandozók tapasztalati pontokat szereznek és minden játékos a saját szerepében szintet lép, megerősödve és új képességeket nyerve.
⇢ Ahogy a kalandozók szintet lépnek, az Életpontok, a Szívósság és a lövési sebesség is megnövekedik.
⇢ A Harcos fejlődik a leggyorsabban, őt követi a Tolvaj, majd a Pap. A Mágus fog a leglassabban fejlődni.
A szerepek leírása:
Harcos:
A Harcos a legegyszerűbb szerep. A Harcos a legkeményebb és a többi szerephez viszonyítva ő a leghatékonyabb harcos. A Harcos egyetlen speciális képessége a Könnyű Sebek gyógyításának itala, amelyhez szintlépésekkel jut. Az elhasznált gyógyító italok összeadódnak a szintlépéssel. A Könnyű sebek gyógyításának italát a ravasz nyomva tartásával lehet aktiválni. Ez visszaállítja az Életpontokat és azonnal megszünteti a deaktiváció hatását.
Tolvaj:
A tolvaj egy kicsivel gyengébb a harcban, mint a Harcos, azonban több speciális képességgel bír:
- Lopakodás: Ha a Tolvaj befogja rakétával az ellenfelét, akkor ellophatja a célpont kalandozó tapasztalati pontjait. Minél tovább tart a befogás, annál több tapasztalati pontot lop.
- Árnyjárás: Az Árnyjárás aktiválásához a Tolvajnak nyomva kell tartania a ravaszt, amíg a Csatapáncél be nem jelenti, hogy „Stelah activated”. A Tolvaj deaktiválhatja a többi játékost, akik ezután nem lesznek képesek Befogni őt. A képesség deaktiválásához újra nyomva kell tartani a ravaszt. Az Árnyjárás ideje alatt a Tolvaj csak a Hátbaszúrás képességét tudja használni, normál lövést nem tud leadni.
- Hátbaszúrás: A Hátbaszúrást csak az Árnyjárás ideje alatt lehet használni. A Hátbaszúrást a Tolvaj egy rakétatámadással tudja használni, a célpont pedig kap egy figyelmeztetést a támadásról. A Hátbaszúrás közvetlenül az Életpontokat támadja és Tolvaj szintjének kétszeresét sebzi.
Pap:
A Pap a Tolvajnál is gyengébb. A speciális képességei a varázslatok. A Pap a szintlépésekkel új varázslatokat tanul. Ha a Pap elsütött egy varázslatot, akkor addig nem használhatja azt, amíg az Istene engedélyt nem ad rá. Minél magasabb szintű a varázslat, annál tovább kell várni az engedélyre.
Mágus:
A Mágus a leggyengébb karakter. A Paphoz hasonlóan a Mágus is tud varázsolni, amiket szintlépésekkel tud tanulni, de a varázshasználatát csak a Mana pontjai befolyásolják.
Ahogy a Mágus szintet lép, a Manatartaléka is növekszik és amíg nem varázsol a Manája lassan újratermelődik a maximum értékig.
A Mágusnak már a varázslat megpróbálása is Manába kerül. Ha sikerül a varázslat, akkor további Manapontokat vonnak le tőle.
Hogyan választom ki és sütöm el a varázslatot:
A varázslatok elsütése a legkomplikáltabb része a játéknak, de mindezek ellenére a két varázshasználó szerep számára életbevágóan fontos.
1. A kalandozónak át kell váltania Varázslás módba. Ezt úgy teheti meg, hogy addig húzza a ravaszt, amíg a Csatapáncél azt nem mondja „ Special online”. A Varázslás módban a kalandozó magára van utalva.
2. Amint aktiválta a Varázslás módot, a kalandozónak azonnal meg kell kezdenie a varázslat kiválasztását. A varázslat kiválasztásához annyiszor kell meghúznod a ravaszt, ahányadik a varázslat a varázslatok listáján.
Például: A Pap átvált Varázslás módra, aztán meghúzza egyszer a ravaszt, ezzel kiválasztva az első mágiát a Pap varázslatlistáján. Ha még egyszer meghúzza a ravaszt akkor a második varázslatot aktiválja és így tovább….
⇢ Ha a kalandozó a varázslat-lista végére ér és még egyszer meghúzza a ravaszt, akkor az első varázslat fog betöltődni.
A varázslat kiválasztásánál a Csatapáncél ack (pozitív) és Nak (negatív) visszajelzést ad, annak függvényében, hogy a varázslatot használhatja-e a kalandozó.
- A varázslatok nem állhatnak rendelkezésre, ha:
- nemrég elsütötték őket (Pap),
- nem áll hozzájuk rendelkezésre elég mana (Mágus),
- a kalandozó nem elég magas szintű a használatukhoz.
A varázslat kiválasztása után ne húzd tovább a ravaszt és várj 3 másodpercet. Ezután visszatérsz a Harci módba a varázslattal, amit kiválasztottál. A Csatapáncél Ack (pozitív) vagy Nak (negatív) jelzéssel fogja tudatni, hogy sikeresen kiválasztottad a mágiát.
⇢ Ha a varázshasználó kiválasztja a varázslatát, de időközben deaktiválódik, a varázslata elveszik.
A Pap varázslatlistája:
- Gyógyítás/Sebesítés: A varázslat kiválasztása után arra fog hatni, akire a Pap legközelebb rálő. Ha csapattárs, akkor a gyógyul a Pap szintjétől függő Életpontot és eltörli a deaktiválódás hatását. Ha ellenséges kalandozót lő meg, akkor deaktiválódik a Szívósság mértékétől függetlenül és elveszít a pap szintjétől függő Életpontot.
- Áldás/Átok: A varázslat kiválasztása után arra hat, akire a pap legközelebb meglő. Csapattárs esetén a kalandozót megáldja. Ezzel pedig különböző véletlenszerű bónuszt adhat neki: jobb tűzgyorsaság, megnövekedett Szívósság, stb. Ellenséges kalandozó esetében Átok lép életbe, ami véletlenszerű hátránnyal látja el a fegyvert, mint például a lassabb tüzelés, kevesebb Szívósság, stb.
- Mágiatörés: A varázslat arra fog hatni, akit kiválasztása után a Pap legközelebb meglő. Ez a mágia eltűntet minden pozitív vagy negatív hatást (Átkot/Áldást) vagy Lélekkapcsot a kalandozóról.
- Lélekkapocs: A varázslat arra fog hatni, akit a kiválasztás után a Pap legközelebb meglő. Amíg a mágia tart a Pap kapja mindazt a tapasztalati pontot, amit a másik kalandozó gyűjt és ezek mellett minden olyan tapasztalati pontot, amit a célpont elveszít, megkapj a Pap.
- Feltámasztás: A varázslat arra fog hatni, akit a kiválasztása után a Pap meglő. Amikor a kalandozót először kilövik, rendelkezésére áll egy rövid idő, ami alatt a Pap feltámasztást idézhet rá, és a kalandozó a szintjeinek felével visszatérhet a játékba.
A Mágus varázslatlistája:
- Varázslövedék: A varázslat arra hat, akit a kiválasztása után a Mágus meglő. A varázslat nem veszi figyelembe a Szívósságot és a Mágus szintjétől függő Életpontot sebez.
- Pajzs: A varázslat akkor aktiválódik, amikor a Mágus sikeresen kiválasztja. Ez bónuszt ad a Mágus Szívósságára. Az egymásra idézett Pajzsok nem adódnak össze.
- Tűzgolyó: A varázslat kiválasztásával a Mágus képes lesz Rakétával befogni más kalandozókat.
- Amint a Mágus befogja az első célpontját 4 másodperce van arra, hogy több célpontra kiterjessze a hatást. Ezalatt az idő alatt minden befogott játékos azonnal deaktiválódik. A 4 másodperc lejárta után elsül a mágia és nagy mennyiségű sebzést szenved el minden befogott célpont.
- Időmerevítés: A varázslat akkor aktiválódik, amikor a Mágus sikeresen kiválasztja azt. Ezalatt az idő alatt az ellenséges kalandozókon nem lehet segíteni és a fegyvereik egy percig használhatatlanok lesznek. Ez egy igen megterhelő varázslat, így amíg hat a Mágus manája nem töltődik vissza.
Megjegyzés:
- Minden targetet egyszer lehet elpusztítani.
- A target elpusztításához csak meg kell lőni.
- Az elpusztított target véletlenszerű hatás fog adni a kalandozónak (Áldás, Átok, extra tapasztalat, tapasztalatvesztés, szintlépés, szintvesztés, vagy akár semmi).
- A Warbot rendszeres időnként reaktiválódig a játék alatt. Amint reaktiválódik, azt a véletlenszerű hatást fogja biztosítani, amit az elpusztított target biztosított az leső kalandozónak, aki rábukkan.
- Amint ez megtörténik, egy időre deaktiválódik a Warbot. Ha rövid időn belül egynél több véletlenszerű hatást gyűjt össze, akkor a hatások halmozásával egyre jobban nő a negatív hatás megszerzésének lehetősége.
Ajánlott játékidő: 15 perc
Képzettségi szint:
A játékosok kezdeti Életpontjai, deaktivációs ideje a Laserforce szintjük alapján lesz kalkulálva. A magasabb szintű játékosok meglövése egy kicsivel több pontot fog biztosítani a játékosoknak.
Space Marines VIP lézerharc-küldetés
Ez egy versenyzésre kialakított Laserforce-küldetés. Két csapat küzd egymással, amelyek minden tagja választhat egyet a rendelkezésre álló karaktertípusokból.
Minden karakter más erősségekkel, gyengeségekkel és speciális képességekkel bír.
A játékosok meghatározott életmennyiséggel, lövésekkel és rakétával bírnak. Ha elfogynak az életeik, akkor kiestek a játékból. A csapat Apotekáriusai gyógyíthatják a csapattagokat, az Utászok pedig adhatnak lövéseket a csapattagoknak. A rakétákat nem lehet újratölteni.
Osztagparancsnok:
Kezdeti lövések száma: 30
Utánpótláskor kapott lövések száma: 5
Maximális lövések száma: 60
5 rakétát kap
Kezdeti életek száma: 15
Gyógyítással kapott életek száma: 4
Maximum életek száma: 30
Életek: 3
Sebzés: 2
Rohamgárdista:
Kezdeti lövések száma: 20
Utánpótláskor kapott lövések száma: 5
Maximális lövések száma: 40
5 rakétát kap
Kezdeti életek száma: 10
Gyógyítással kapott életek száma: 3
Maximum életek száma: 20
Életek: 3
Sebzés: 3
Felderítő:
Kezdeti lövések száma: 30
Utánpótláskor kapott lövések száma: 10
Maximális lövések száma: 60
0 rakétát kap
Kezdeti életek száma: 15
Gyógyítással kapott életek száma: 3
Maximum életek száma: 30
Életek: 1
Sebzés: 1
Utász:
Kezdeti lövések száma: Végtelen
Utánpótláskor kapott lövések száma: Végtelen
Maximális lövések száma: Végtelen
0 rakétát kap.
Kezdeti életek száma: 10
Gyógyítással kapott életek száma: 3
Maximum életek száma: 20
Életek: 1
Sebzés: 1
Apotekárius
Kezdeti lövések száma: 15
Utánpótláskor kapott lövések száma: 5
Maximális lövések száma: 30
0 rakétát kap
Kezdeti életek száma: 20
Gyógyítással kapott életek száma: 0
Maximum életek száma: 20
Életek: 1
Sebzés: 1
Szerepspecifikus képességek:
Osztagparancsnok: Képes Atombombát robbantan, amivel minden ellenfelet deaktivál. A bomba felrobbantása 20 SP-be kerül és nyomva kell tartani hozz a ravaszt.
Rohamgárdista: Nincs speciális képessége
Felderítő: Gyorstüzelés: Addig tart amíg nem kap Életet vagy lőszert.
Utász: A csapattársai meglövésével utánpótlást tud adni nekik.
Giga-utánpótlás: Minden csapattársnak egyszerre ad új lövedékeket. A használathoz nyomva kell tartani a ravaszt. 15 SP-be kerül.
Apotekárius: Gyógyíthatja a csapattársait, ha meglövi őket.
Giga utánpótlás: Minden csapattárson egyszerre hajt végre gyógyítást. A használathoz nyomva kell tartani a ravaszt 10 SP-be kerül.
Minden warbot deaktivált állapotban kezdi a játékot.
A Warbotok lehetnek a színüktől függően szövetségesek, ellenségek, vagy semlegesek. A játékosok egy lövéssel irányítás alá vonhatják a szövetséges vagy semleges színű deaktivált Warbotokat.
Amit aktiváltak egy warbotot, az segíteni fogja a csapatot ami elfoglalta és utánozni fogja az őt elfoglaló játékos szerepét. Ha tízszer deaktiválják a warbotot újból inaktívvá válik. A warbotok használhatják azokat a képességeket, amihez a szerepük szerint hozzáférnek.
Egy irányított warbot szerepe egy lövéssel megváltoztatható.
Megjegyzés A rakétákat nem tudod újratölteni.
A bázisok úgy működnek, mint egy sima csapatos játékban.
Ha az Osztagparancsnokot deaktiválják az Atombomba kilövése után, de a robbanás előtt (kábé 4 másodperc), akkor a bomba célt téveszt és nem lesz hatása az ellenfelekre. A 20 SP viszont levonódik az Osztagparancsnoktól.
Maximum 99 speciális pont gyűjthető a játék latt.
Ajánlott játékidő: 12 perc
Képzettségi szint: Minden játékos és szerep azonos szintűnek fog számítani.
Időzavar VIP lézerharc-küldetés
Amíg a halál el nem választ VIP lézerharc-küldetés
Retro Party VIP lézerharc-küldetés
Fogócska VIP lézerharc-küldetés
Időzavar VIP lézerharc küldetés
A játékosok egy időörvénybe küzdenek az időfolyam uralásáért. Előre és visszapörgetve az eseményeket, az utolsó másodpercig harcolnak a csekélyre szabott idejükkel és próbálnak minél tovább kitartani.
Minden játékosnak megszabott mennyiségű idő áll rendelkezésére. Ha ez az idő elfogy, akkor kiesnek a játékból. Extra idő szerezhető az ellenfelek kilövésével, bázisok kilövésével és speciális képességek használatával.
A speciális képességek listája:
Időkufár:
A játékos által szerzett speciális pontokat átalakítja extra idővé. A képesség a ravasz nyomvatartásával aktiválható. Minden speciális pont 1 extra másodpercet ad a hátralévő időhoz. A képesség az összes speciális pontot elhasználja.
Időmerevítés:
A deaktiválás alatt a játékos ideje nem fogy. Az aktiváláshoz nyomva kell tartani a ravaszt inaktív állapotban. Minden speciális pontért két másodpercnyi Időmerevítés jár. Amint reaktiválódik a játékos, vagy amint elfogynak a speciális pontok, az idő visszazökken a rendes kerékvágásba.
Időlopás:
A megcélzott ellenféltől ellopsz bizonyos mennyiségű időt, ami a te idődhöz adódik. A képesség aktiválásához fogd be az ellenfelet, amíg a rakétabefogás nem akitválódik. Minden 1 másodpercnyi befogásért 4 másodpercnyi időt nyersz. Folyamatosan szipkázhatod az időt amíg fenn tudod tartani a befogást, vagy amíg az ellenfél ki nem fut a saját idejéből.
Időcsavar:
Minden játékos idejéből szipkázol, amivel a saját idődet gyarapítod. 15 SP ért aktiválhatod a képességet a ravasz nyomvatartásával. Az aktiválással egyből levonódik 15 SP és két másodpercenként 1 SP, amíg a képesség aktív.
A képesség időtartamának minden másodperce után minden ellenfél veszít 1 másodpercnyi időt, amíg a képességet aktiváló játékos 2 másodpercnyi időt nyer. A képesség hatása akkor szűnik meg, ha deaktiválták az azt használó játékost, vagy elfogytak az aktiváló játékos SP-i.
Megjegyezések:
A játéknak három változata létezik: egyéni, csapatos és társas. A változat kiválasztása dönti el, hogy lesznek-e csapatok és ha lesznek, hány csapat lesz.
Az egyéni és társas meccsekben a bázisok semlegesek, míg a csapatos játékban lehetnek szövetségesek, semlegesek és ellenségesek, a színüktől függően.
Ha rendelkezésre áll az Időkufár és az Időcsavar képesség is, akkor az Időcsavar képesség fog előnyt élvezni és az aktiválódik.
Az Időcsavar alatt az aktiváló játékos felszerelése közepes hangmagasságú csipogással jelzi az aktiválás tényét, egészen a hatás lejártáig. Ezalatt az idő alatt a felszerelés fényei készenlétben lesznek és a játékos fegyvere nem fog tudni tüzelni.
Ha az Időcsavar aktív, minden áldozat felszerelése alacsony hangmagasságú csipogással jelzi a képesség aktiválását néhány másodpercenként. Ez jelezi, hogy elszívják az idejüket. Hogy megakadályozzák a folyamatos szipolyozást meg kell keresniük és deaktiválni az hatás forrásául szolgáló játékost.
A játék automatikusan véget ér, ha lejár az idő, vagy ha csak egy játékos/csapat marad életben.
Minden játékos egy lövéstől deaktiválódik.
A warbotok nem aktívak.
Ajánlott játékidő: 10 perc
Képzettségi szint: A kezdeti idő minden esetben a játékos szintjétől függ.
Amíg a halál el nem választ VIP lézerharc-küldetés
Egy futurisztikus börtön foglyaiként a játékosok egy robbanószerrel ellátott nyakörvet kapnak. Minden nyakörv egy másik játékoshoz van hozzárendelve. A trükk viszont az, hogy nem tudod, hogy kihez.
A játékosok egyedül kezdik a játékot. A meccs elején a rendszer automatikusan párosítja a résztvevőket.
A játék célja:
Találd meg a párod és deaktiváld a nyakörvet, mielőtt kifutsz az időből.
Amíg a kapcsolat él, mind a két játékos elszenvedi az őket ért behatásokat, akár meglőtték, akár nem. Példának okáért, ha ez egyik játékos megkapja a sortüzelés power-upot, akkor a másik is rendelkezni fog vele. Ha a pár egyik tagját deaktiválják, akkor a másik is deaktiválódik.
A gyorstüzelés megszerzéséhez csak deaktiválj két ellenfelet, anélkül, hogy téged deaktiválnának. A Sebezhetetlenség megszerzéséhez öt ellenfelet kell deaktiválnod anélkül, hogy találatot kapnál. Ne felejtsd el, hogy ha megszerdzed ezeket a powerupokat a társad is megkapja őket. Ez segíthet kitalálni, hogy ki a párod.
Az ellenfelek deaktiválásával Speciális pontokat is szerzel, amiket az alábbi képességek aktiválására tudsz felhasználni:
Visszavágás:
5 SP; Te és a partnered azonnal reaktiválódtok
Rakéta: 3 SP; Bónusz pontokat és Speciális pontokat kaptok
Atombomba:
15 SP; Minden játékos (kivéve a partnered) deaktiválódik
A kapcsolat megszakítása: 25 SP Deaktiválja a nyakörvet és megszakítja a kapcsolatot.
A kapcsolat megszakításához neked és a partnerednek összesen legalább 25 SP-vel kell rendelkeznetek. A felszerelés bejelenti, hogy „Special Available”, ha elgendő ponttal rendelkeztek. A kapocs megszakításához mindkettőtöknek aktívnak kell lennetek és egy időben meghúzni a ravaszt. Ha sikerrel jártok, a felszerelés bejelenti, hogy „Special activated” és a kapocs magszakad.
Ha megtöritek a kapcsolatot az előnyök megmaradnak, de a hátrányokon már nem fogtok osztozni. Például mindketten megkapjátok a powerupokkal, de a deaktiváláson már nem osztoztok.
Megjegyzés:
A játékosok úgy rendelkeznek a partner SP-ivel, mintha a sajátjaik lennének.
A Warbotok figyelni fogják a játékosokat. Ha lassan megy a játék, akkor bónusz SP-ket adnak. Ha jól játszol a Warbot rád is lőhet.
Ajánlott időtartam: 10 perc
Képzettségi szint: Minden játékos azonos szinten legyen.
Retro Party VIP lézerharc-küldetés
Küldd vissza az elméd a múltba! 1984-et írunk és a világ új dologként néz a lézerharcra. Ekkor születik meg a Photon. Ez volt az első lézerharcjáték, és bár manapság csak szép emlékként él az elménkben, de még mindig a legjobbként emlegetik. A Laserforce-technológia csodáit kihasználva kipróbálhatod, hogy milyen is egy igazi retro lézercsata.
Ez a játék a klasszikus Photon manővert emeli át a modern korba. A szabályok egyszerűek:
A lövési sebesség elég nagy (1 lövés/ másodperc)
Nincs befogás.
Lődd meg az ellenfeleket, hogy deaktiváld őket.
Akárhányszor és akármikor meglőhetnek, de csak akkor fogsz deaktiválódni, ha aktív voltál.
A deaktiválás ideje 5 másodperc.
Két lövés elszenvedése és a deaktiválódás között van egy kis késleltetés. Körülbelül fél másodperc.
Egymás után maximum háromszor lőheted meg ugyanazt a játékos, utána új célpontot kell keresned.
Lődd meg háromszor egymás után a semleges/ellenséges bázisokat, hogy elpusztítsd őket és extra pontokat kapj.
Megjegyzés:
A játék háromféleképpen játszható: Egyéni, csapatos és társas változat. A kiválasztott változat dönti el, hogy lesznek-e csapatok és ha igen, hány csapat játszik.
Az egyéni és társas változatban a bázisok semlegesek, míg a csapatosban lehetnek szövetségesek, semlegesek, vagy ellenségesek a színüktől függően.
A Warbotok nem lesznek aktívak. (Még ki sem találták őket 1984-ben.)
Ajánlott játékidő: 7,5 perc.
Képzettségi szint: Minden játékos azonos szintűnek számít.
Fogócska VIP lézerharc küldetés
Ez egy muris kis játék. A játékosok egyéniben játszanak. A játék kezdetén egy bizonyos számú játékost véletlenszerűen kiválaszt a rendszer. Belőlük „AZ” lesz. Minél több játékos játszik, annál több „AZ” lesz a meccsben.
A megjelölt játékosok célja, hogy a többi játékost megjelöljék és őket is „AZ”-zá változtassák. Csak olyan játékost lehet megjelölni, aki még nem „AZ”
A többi játékos célja, hogy pontokat gyűjtsenek a megjelölt játékosok lelövésével, miközben el kell kerülniük azt, hogy „AZ”-zá váljanak. Ha megjelölnek egy játékost akkor 4 másodpercre deaktiválódik, majd „AZ”-ként tér vissza a játékba. Ezután a játékos aki megjelölte őt elveszti az „AZ” státuszát.
Megjegyzések:
Amíg meg van jelölve, a játékos csak rakétákat tud kilőni. Másképp nem tudnak pontot szerezni, mint hogy megjelölnek más játékosokat és rakétával lövik őket.
Amíg egy játékos meg van jelölve, nem tud deaktiválódni. Egész idő alatt aktívak lesznek és valószínűleg a többi játékos kiemelt figyelmét fogják élvezni. A megjelölt játékos pontot veszít minden egyes találattal, így rá van kényszerülve, hogy gyorsan átadja a jelet másnak. Ha valaki túl sokáig marad „AZ”, akkor a számítógép véletlenszerűen kijelöl egy másik játékost a helyére. Ha így adja át valaki a jelet, akkor komoly pontlevonást fog elszenvedni.
A jelöletlen játékosok elpusztíthatják a bázisokat. Nem fognak pontot kapni, de bizonyos mennyiségű target lerombolása után (a játék elején 1) megkapják a gyorstüzelés képességét. Ez segíthet, hogy sok pontot szerezzenek az „AZ”-ok lelövésével. Ha valakit megjelölnek, elveszti a gyorstüzelés képességét, de a jel átadása után újra kilőheti a bázist, hogy visszaszerezze a Powerupot, bár ez a játék előrehaladtával egyre nehezebb lesz. A jelöletlen játékosok nem tudják lelőni egymást, csak az „AZ”-okra hat a lövésük.
Visszaadni nem lehet a jelet. Példának okáért A játékos átadja B-nek a jelet, de B nem adhatja A-nak, hanem egy másik játékost kell keresnie, aki megjelölhet.
Ajánlott játékidő: 10 perc
Képzettségi szint: Minden játékos azonos szintűnek számít.
Kitüntetések
A szintlépesek mellet más kihívások is várnak a VIP lézerharc-játékosokra!
Rengeteg próbatételt lehet teljesíteni a különböző játékmódokban. A mellényben található fedélzeti számítógép tájékoztatja a játékost, ha éppen teljesített egy feladatot, az ezért járó kitüntetés pedig megjelenik a játékos profiljában. Az elismerések jelzik, hogy a játékos milyen kihívásokat teljesített már a Laser Force játékok során.
Bizonyos kihívások teljesítése új és egyre bonyolultabb kihívásokat nyit meg a játékosok elött.
Te készen állsz a kihívásokra?